6. Co lubię w życiu robić… czyli zajebiście ważne pytanie

a teraz wszyscy postawmy sobie to pytanie:

czy lubię wyglądać zajebiście ?

czy lubię, gdy grubasy ze mną sympatyzują czy gdy mi zazdroszczą ?

czy chcę wyglądać lepiej niż inni ?

a teraz zacznijcie robić tak aby tak było

Może Ci się również spodoba

2 komentarze

  1. Rakesh pisze:

    Gloria pisze:Aby zmniejszyć napday głodu na słodycze, musimy zadbać o regularność posiłkf3w. Jeśli będzie Pani je zjadać co 3 godziny poziom cukru we krwi będzie utrzymywał się w miarę na stałym poziomie.Powinna Pani rf3wnież przyjrzeć się swojemu sposobowi odżywiania np. robiąc przez trzy dni szczegf3łowe notatki (co jemy, jak często i w jakich ilościach oraz ile i kiedy pijemy). Najczęściej okazuje się, że spozywamy za mało węglowodanf3w złożonych oraz białka.Jeżeli zaczniemy stosować dobrze zbilansowaną dietę oraz pić wystarczająco dużo wody, juz po kilku dniach problem z nadmiernym apetytem na słodkosci powinien zniknąć.Jednak gdy zdarza się nieodparta chęć spożycia czegoś słodkiego, proponuję aby pod ręką miała Pani wydzielone porcje zdrowych przekąsek np. warzyw i owocf3w nawet suszonych. Ważne jest, aby produkty te były w ścisle zaplanowanej i kontrolowanej ilości, tak aby nie okazało się, że zjada Pani całą paczkę moreli.

  2. Micaela pisze:

    Aby zmniejszyć nadpay głodu na słodycze, musimy zadbać o regularność posiłkf3w. Jeśli będzie Pani je zjadać co 3 godziny poziom cukru we krwi będzie utrzymywał się w miarę na stałym poziomie.Powinna Pani rf3wnież przyjrzeć się swojemu sposobowi odżywiania np. robiąc przez trzy dni szczegf3łowe notatki (co jemy, jak często i w jakich ilościach oraz ile i kiedy pijemy). Najczęściej okazuje się, że spozywamy za mało węglowodanf3w złożonych oraz białka.Jeżeli zaczniemy stosować dobrze zbilansowaną dietę oraz pić wystarczająco dużo wody, juz po kilku dniach problem z nadmiernym apetytem na słodkosci powinien zniknąć.Jednak gdy zdarza się nieodparta chęć spożycia czegoś słodkiego, proponuję aby pod ręką miała Pani wydzielone porcje zdrowych przekąsek np. warzyw i owocf3w nawet suszonych. Ważne jest, aby produkty te były w ścisle zaplanowanej i kontrolowanej ilości, tak aby nie okazało się, że zjada Pani całą paczkę moreli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: